speciální akce – Velká Zimní jízda
Kupte sadu zimních nebo celoročních pneumatik, zaregistrujte svůj nákup do 15. prosince 2021 a získejte šanci vyhrát nový Hyundai Tucson nebo designové sportovní lyže.
Nokian Tyres WR D4 je univerzální zimní pneumatika vyvinutá pro bezpečnou a vyváženou jízdu na mokrých a zasněžených vozovkách.
Hodnocení 3.6 je založeno 236 na uživatelských recenzích
Slapik • 5 měsíce před
Používám je už dobrých 8-10 let na několika vozidlech, poměr cena výkon je skvělý, dokud budou dostupné, jasná volba.
MiUaaaa • 14 měsíce před
Zakoupeno v 11/2019, v současné době (03/2022) na vyhození, po okrajích běhounu vytrhané lamely. Nájezd cca 25 000 km. Už nikdy více.
Míra • 23 měsíce před
Dva roky a spokojenost na sněhu i na brečce drží jak pribyté
genuine_toyo • 2 roky před
Ticha, komfortní, výborně se vede a co hlavně podrží dokonale i v mezní situaci. A platí to nejen pro tuto na opravdu malém autě...první Nokian jsem koupil někdy 1995 možná 1997. Obuté od dodávek až po střední třídu ve výkonném voze. Jiné zimní jsem od zmíněného roku neměl. Suma 10-12 vozu...
Kuba94 • 2 roky před
Tieto pneu obúvam na každé jedno auto, ktoré mám alebo som mal. Cez R15 až do R17. Vždy som bol veľmi spokojný. Cena/výkon je určite jeden z plusov. Určite odporúčam.
Dareba • 2 roky před
Zatím nejlepší co jsem měl. Škoda že po 30 000 jsou sjety vnější okraje gumy. Nové zkusím zesílené XL :-)
doporučuji tento produkt
HonzaC • 3 roky před
Už několikátý model zimních Nokianů na další Mazdě 6. Jako obvykle žádný problém luxusní svezení, neuvěřitelně tichá, úsporná spotřeba bez změny proti letním gumám. Spolehlivá guma maximální spokojenost s Nokiany už tak 15 let.
doporučuji tento produkt
JiriL • 3 roky před
Letos pojedeme druhou zimu na těchto pneu, a zatím naprostá spokojenost. Hlučnost nižší. vyzkoušeno i na polygonu - školy smyku a drží krásně (vyhýbací manévry na suchu i ve vodě ,test v 70kmh .Vzorek neubyl jen se sedřelo 8,6 značení ). Čekám na pořádný sníh abych to pořádně vyzkoušel.
doporučuji tento produkt
jirka • 3 roky před
Koupil jsem před rokem jen na přední poháněnou nápravu, vyjel jsem na Šumavě všude, dnes jsem dokoupi i na zadní nápravu...DOPORUČUJI
doporučuji tento produkt
MH • 4 roky před
225/40/R18, poměr cena výkon perfektní výběr, drží na sněhu, ale i na rozředlém sněhu, dešti, mají minimální opotřebení - vydrží dlouhý nájezd, minimání hluk od gum do kabiny, perfektní volba
doporučuji tento produkt
maximální zatížení 387 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 437 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 437 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 475 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 387 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 462 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 475 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 530 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 500 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 530 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 500 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 560 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 560 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 560 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 580 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 630 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 690 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 500 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 545 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 580 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 190 km/h
maximální zatížení 630 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 630 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 710 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 690 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 600 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 650 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 730 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 775 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 850 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 775 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 850 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 650 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 615 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 670 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 750 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 750 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 800 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 630 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 690 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 690 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 775 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 800 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 800 kg, nižší než 240 km/h
maximální zatížení 560 kg, nižší než 160 km/h
maximální zatížení 690 kg, nižší než 210 km/h
maximální zatížení 690 kg, nižší než 240 km/h
Kupte sadu zimních nebo celoročních pneumatik, zaregistrujte svůj nákup do 15. prosince 2021 a získejte šanci vyhrát nový Hyundai Tucson nebo designové sportovní lyže.
Jízda pod kontrolou
Lamely pevného středového žebra neprochází přes jeho celou šířku, čímž se zvyšuje přesnost reakcí na pokyny řízení a kontrola nad vozidlem.
Vyvážený design, přesné reakce
Každý dezénový blok a lamela mají přesný tvar a konkrétní funkci, což se promítá do vynikající přilnavosti a ovladatelnosti pneumatiky.
Maximální přilnavost na sněhu
Malé, silně drážkované profilované bloky na obou stranách středové lamely jsou profilovány tak, že každý sudý zářez je napojen na levé a každý lichý na pravé straně. Profilované bloky jsou rozděleny do skupin po třech a mají ovládací podpěry na dnech drážek, aby se vylepšilo ovládání.
Větší přilnavost a přesnější reakce na pokyny řízení
Tuhé ovládací bloky mají těžké lamely k vylepšení adheze; stávají se mělčími při pohybu od středu směrem k rameni. Tento design vylepšuje přilnavost na sněhu i pocit z jízdy. Agresivní aktivační lamela, která se používá k posílení činnosti ramenního bloku během zrychlování a brzdění, kdy je přilnavost zapotřebí nejvíce, je umístěna uprostřed ramenních bloků.
Výjimečná přilnavost, vynikající odolnost vůči opotřebení, nízká spotřeba paliva
Unikátní uspořádání částic pryžové směsi Nokian Tyres Twin Trac Silica, která obsahuje přírodní pryž, siliku a řepkový olej, zajišťuje špičkovou výkonnost pro sníh a přilnavost za mokra.
Bezplatná služba poskytovaná všemi prodejci společnosti Nokian Tyres, kteří se tohoto speciálního programu účastní: Nejste-li s novými pneumatikami značky Nokian spokojeni, můžete je bezplatně vyměnit za jinou sadu.
Rozšířená garance vám zaručuje bezpečnou a příjemnou jízdu ve všech podmínkách. Jedná se o bezplatnou zákaznickou výhodu, která vás udrží na cestě i v nečekaných situacích.
2letá garance poskytuje zákazníkovi záruku, že od kteréhokoliv prodejce Nokian Tyres účastnícího se programu rozšířené garance obdrží nový, odpovídající produkt zdarma, pokud u původní pneumatiky dojde k náhodnému poškození.
ADAC 10/2018
Germany
Pneumatika dosahuje nejvyšších kvalit na ledě, je také oceňována za dobré vlastnosti na mokré vozovce. Dosahuje dobrých výsledků v nízké spotřebě paliva a dobré odolnosti proti opotřebení.
TCS 9/2018
Switzerland
Pneumatika dosahuje nejvyšších kvalit na ledě, je také oceňována za dobré vlastnosti na mokré vozovce. Dosahuje dobrých výsledků v nízké spotřebě paliva a dobré odolnosti proti opotřebení.
ÖAMTC 9/2018
Austria
Pneumatika dosahuje nejvyšších kvalit na ledě, je také oceňována za dobré vlastnosti na mokré vozovce. Dosahuje dobrých výsledků v nízké spotřebě paliva a dobré odolnosti proti opotřebení.
Auto Motor og Sport 10/2017
Norway
Vynikající na mokrých a suchých vozovkách. Jednoznačně převyšovala nad ostatními pneumatikami na sněhu a ledu.
Teknikens Värld 22/2017
Sweden
Bezpochyby vynikající pneumatika na suchém a mokrém povrchu, která dosáhla také nejlepších výsledků z hlediska ovladatelnosti na sněhu.
ÖAMTC 10/2017
Austria
Pneumatika Nokian WR D4 byla v testu vyhodnocena jako nejlepší na sněhu, skutečně dobrá na suchu a s nízkým valivým odporem.
TCS 9/2017
Switzerland
Pneumatika Nokian WR D4 byla v testu vyhodnocena jako nejlepší na sněhu, skutečně dobrá na suchu a s nízkým valivým odporem.
AutoCentre 17/2017
Ukraine
Podle časopisu se pneumatice Nokian WR D4 nejlépe dařilo v suchých a mokrých podmínkách. Navíc má tato pneumatika skvěle vybalancované a předvídatelné chování ve všech provozních podmínkách.
ADAC
Germany
Nejlepší v testu ve sněhových podmínkách. Také velice dobrá na suchém asfaltu a velice nízká spotřeba paliva.
GTÜ
Germany
Mimořádně dobrá na sněhu a skvělé brzdné vlastnosti na mokré a suché silnici. Rychlá a stabilní na sněhu, efektivní brzdění na mokru a nejlepší brzdné vlastnosti na suchu. Nízký valivý odpor a přesná ovladatelnost.
Auto Motor und Sport 21/2016
Germany
Nadprůměrné vlastnosti v zimních podmínkách, skvěle bezpečná při aquaplaningu. Bezpečná, se skvělou brzdnou drahou na sněhu, mokru i suchu.
Auto Zeitung 21/2016
Germany
Mimořádně dobrá na sněhu a skvělé brzdné vlastnosti na mokré a suché silnici. Rychlá a stabilní na sněhu, efektivní brzdění na mokru a nejlepší brzdné vlastnosti na suchu. Nízký valivý odpor a přesná ovladatelnost.
ADAC 10/2016
Germany
Dobrá na ledu. Dobře vyvážená pneumatika ve všech disciplínách.
ÖAMTC 10/2016
Austria
Dobrá na ledu. Dobře vyvážená pneumatika ve všech disciplínách.
TCS 9/2016
Switzerland
Dobrá na ledu. Dobře vyvážená pneumatika ve všech disciplínách.
ADAC 10/2016
Germany
Dobrá na sněhu a ledu a dobrá na suchu.
ÖAMTC 10/2016
Austria
Dobrá na sněhu a ledu a dobrá na suchu.
TCS 9/2016
Switzerland
Dobrá na sněhu a ledu a dobrá na suchu.
AutoCentre 35-36/2015
Ukraine
Vynikající jízdní vlastnosti na všech druzích povrchu. Dobré brzdné vlastnosti na asfaltu, sněhu a ledu. Nejkratší brzdná dráha na vlhkém asfaltu.
GTÜ
Germany
Nejvyšší bodové hodnocení pro brzdění na sněhu, jízdní vlastnosti na suchu a valivý odpor. Velmi dobrá klasifikace trakce a jízdních vlastností na sněhu.
ARBÖ Winter tyre test 2015
Austria
Nejvyšší bodové hodnocení pro brzdění na sněhu, jízdní vlastnosti na suchu a valivý odpor. Velmi dobrá klasifikace trakce a jízdních vlastností na sněhu.
Auto Zeitung 21/2015
Germany
Na sněhu: krátká brzdná dráha a robustní trakce, bezpečná i na mezích přilnavosti. Na mokru: Dobrá decelerace, pozdě nastupující aquaplaning, agilní na mezích přilnavosti. Na suchu: nejvyšší rychlost v zatáčce, špičková odezva na řízení.
Racionálně uvažující spotřebitelé kladou na zakoupené výrobky vysoké nároky. Osobní zkušenost s používáním má zásadní vliv na to, zda bude nákup hodnocen jako vydařený.
Ohodnoťte své pneumatiky!