Redesign značky Nokian Tyres podporuje strategii růstu společnosti
Nokian Tyres vytvořil nový design své značky, který reaguje na měnící se potřeby spotřebitelů a zaměřuje se na strategické oblasti růstu společnosti. Nová značka odráží dlouhou historii společnosti, její obchodní udržitelnost a skandinávské hodnoty. Hlavním cílem činnosti Nokian Tyres je příslib bezstarostnosti ve všech situacích.
Značka společnosti, která je celosvětově nejseverněji umístěným výrobcem pneumatik, byla vždy spojována s vysokou kvalitou a bezpečností. Tyto hodnoty bude obnovená značka stále respektovat. Nokian Tyres je ve svém odvětví jednou z nejudržitelnějších společností, proto bude nová značka ukazovat skandinávské hodnoty a zodpovědný přístup k životu ještě silněji než dříve.
„Protože jsme skandinávská společnost, naprosto přirozeně se naše pozornost zaměřuje jak na lidi, tak na životní prostředí. Chceme být nejlepší volbou pro náročné zákazníky, kteří hledají naprostou bezstarostnost, a vybírají si proto nejmodernější technologie a maximální bezpečnost. Zároveň chceme podpořit značku, která přebírá zodpovědnost za planetu a její budoucnost,“ říká Hille Korhonen, prezidentka a generální ředitelka Nokian Tyres.
Nová značka podporuje globální růst
Upravená značka učiní z Nokian Tyres atraktivnější volbu zejména na jejích rostoucích trzích v Severní Americe a ve střední Evropě, kde společnost usiluje o růst rovněž mimo tradiční trh zimních pneumatik.
„Nokian Tyres je velice silný hráč – především u zimních pneumatik – a máme v úmyslu zůstat silní i v budoucnu. Naše silné kořeny skandinávského výrobce pneumatik a průkopníka v náročných podmínkách umožňují, abychom rozšiřovali své působení i v rámci jiných segmentů, včetně letních a celoročních pneumatik. Nová značka zdůrazňuje kompletní bezstarostnost. V tomto smyslu velice dobře podporuje náš růst,“ říká H. Korhonen.
Moderní image značky, která ctí rozsáhlou historii Nokian Tyres
Nová image značky byla inspirována zjednodušenou estetikou skandinávského designu. Jeho klidné barvy zdůrazňují měkké, přírodní tóny a barevná paleta bude i nadále zahrnovat známou březovou zelenou. Zjednodušený kulatý tvar vychází z rozměrů skutečné pneumatiky a používá se jako opakující grafický prvek.
„Abychom oslavili 120. výročí naší společnosti a její dlouhou historii, inspiroval se náš grafický design původním písmem, které bylo užíváno již v 19. století,“ vysvětluje Antti-Jussi Tähtinen, viceprezident pro marketing a komunikaci. Podívejte se na video o novém typu písma.
Nová image značky Nokian Tyres bude postupně představena na jaře 2018. Více se o ní dozvíte na webových stránkách společnosti a během jarní kampaně, která se spustí v březnu.
Stáhnout fotografie nové image značky
Více informací:
Jaroslav Nálevka, PR manager McCann Prague, 00420 725 865 874, [email protected]
Zuzana Michalová, PR manager Nokian Tyres CE, 00420 603 578 866, [email protected]